خرید اینترنتی مستند دایناسور ها
نوشته شده توسط : عسل

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی .آیا تا کنون سخنان آیت اله مجتهدی تهرانی را گوش داده اید؟ ایشان با بیانی شیوا و روان همیشه منبرهای پر مخاطبی را برگزار کرده اند.درس ها و پند های آیت اله مجتهدی تهرانی می تواند راه گشای مناسبی برای زندگی اینده هر جوانی باشد.اگر دوست دارید تا اصول زندگی خود را بر اساس قواعد اسلامی و دینی پایه ریزی کنید و همیشه در کار هایتان با توکا بر خدا موفق و پیروز باشید ما پیشنهاد می کنیم مجموعه سخنرانی های آیت اله مجتهدی تهرانی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه نموده و با گوش فرا دادن به انها راه و رسم زندگی خود را شکوفا نمایید.

شما برای خرید این محصول ارزشمند می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آیت اله مجتهدی تهرانی در سال ۱۳۰۲ در خانواده ای مذهبی در تهران به دنیا امدند و از همان ابتدای خردسالی در حانواده ای مذهبی رشد پیدا کردند و همین باعث ایجاد زمینه ای مناسب در ایشان برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان در این راه شد.هر وقت که پای منبر های این بزرگ مرد خواهید نشست اصلا زمان برایتان معنی پیدا نمی کند و آنقدر ایشان زیبا و شیوا سخنرانی می کنند که گذر زمان را فراموش خواهید کرد.

 

 

kharide_post

 

 خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

ایشان با بیانات پر فیض خود توانستند بسیاری از جوانان را همیشه پای منبر خود جمع کنند و پند و اندرز نمایند.سخنان ایت اله مجتهدی تهرانی با کلامی شیوا وگیرا باعث شده است تا از پیر و جوان همه و همه علاقه مند به گوش دادن به آن باشند.همین الان می توانید این مجموعه ارزشمند را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از دریافت محصول  وجه انرا پرداخت نمایید.

 

 

 

 

 

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی توسط 11 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان – آیا درباره قانون موفقیت در زندگی چیزی می دانید؟ آیا به انرژی مثبت و تاثیرات آن در کائنات اعتقاد دارید؟ شما هم حتما در سر برای خود آرزوهای بزرگی را داشته اید که شاید تا کنون به انها دست نیافته اید و حتی شاید قید بسیاری از آنها را زده اید.امروز ما برای شما یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین مجموعه ها در این زمینه را آماده و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم.نام مجموعه فوق سمینارراز دکتر علیرضا آزمندیان می باشد.ایشان بنیان گذار تکنولوژی فکر در ایران بودند.

شما در سمینار دکتر آزمندیان با قانون های موفقیت و نحوه کشف راز بزرگ آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که چگونه باید استعداد های خود را شکوفا نمایید.حتما با دیدن این مجموعه اگر بخواهید می توانید تحولی بزرگ و شگرف در زندگی خود ایجاد نمایید.ما نیز برای علاقه مندان به سمینار های دکتر آزمندیان امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان این مجموعه را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

در زیر چند خطی راجه به دکتر آزمندیان و زندگی نامه او نوشته ایم:
دکتر علیرضا آزمندیان در سال ۱۳۳۲ در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد وی توفیقات زیادی در حرفه خبرنگاری به دست آورد و با تهیه گزارشهایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسائل مردم به دست آورد و با حضور در جبهه های جنگ و تهیه گزارشهای تلویزیونی از عملیات جنگی، دلاوریهای رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل، به تصویر کشید
وی پس از ۶ سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صدا و سیما در سال ۱۳۶۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و فوق لیسانس، دکترا و فوق دکتری را در رشته مهندسی صنایع و سیستمها در دانشگاه کالیفرنیا ادامه داد و در عین حال در رشته تخصصی خود در دانشگاههای آمریکا به تدریس پرداخت.

 

 

 

kharide_post
دکتر علیرضا آزمندیان ضمن ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانسهای علمی تکنولوژی فکر سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی نظیر تکنولوژی فکر به هموطنان ایرانی خود در سال ۱۳۷۶ به ایران مراجعت کرد. وی ضمن عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد زندگی آنها را به کلی متحول ساخت. دکتر علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، افریقایی، آمریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکری شان به پالایش شخصیت آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها ، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم با شخصیت و اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پر حاصل برای ایران اسلامی ما تربیت کند. دکترعلیرضا آزمندیان با برگزاری کنفرانسها و دوره های تکنولوژی فکر برای مدیران، اساتید دانشگاه، صنعتگران، معلمان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار تأثیر گذار جامعه، نه تنها نظام فکری و روحی آنان را متحول ساخته است، بلکه با اجرای تکنیکهای مدیریت فکر، در بالا بردن کارائی و بهره وری انسانی آنان تأثیر به سزایی گذاشته است
بنیانگذاران مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر” بر این باورند که با اشاعه این تکنولوژی الهی- انسانی در میان مردم ایران و متحول شدن نظام فکر و باور فرد فرد آنان، به سربلندی و عظمت ایران اسلامی کمک شایانی می نمایند.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

 

همه روزه به جمع علاقه مندان بازی های کامپیوتری افزوده می شود و هر روز شاهد این هستیم که برای این طیف وسیع امکانات زیادی در این زمینه ایجاد می شود.بر همین اساس شرکت مایرکروسافت نیز نسخه ای مخصوص از ویندوز را ارائه داده است که مخصوص بازی بوده و با نام  windows xp for gamers  شناخته شده است.سعی شده است در این نسخه مخصوص تمامی مشکلاتی که نسخه های سرویس پک ۲ و ۳ در خصوص نصب بازی داشتند را رفع کرده و اطمینان خاطر بیشتری به گیمر ها در جهت نصب یک بازی تا اخر دهند.

همچنین در زمینه نصب سریع و پایین نیامدن سرعت فریم ها نیز بروی این ویندوز کار شده است.شما در این نسخه از ویندوز مخصوص بازی شاهد نرم افزار های کاربردی دیگری نیز خواهید بود که برای ویندوزتان مناسب می باشد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید ویندوز مخصوص بازی امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

از جمله ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* بهینه سازی کامل برای اجرای بدون دردسر بازی ها
* عدم وجود مشکلات نصب و اجرا که در سرویس پک های ۲ و ۳ وجود دارد
* نرم افزارهای کاربردی برای اجرای بهتر بازیها نظیر DirectX 10

شما با خرید این محصول یک سری برنامه کاربردی و مفید دیگر نیز دریافت خواهید کرد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:

ACDSee pro 2.0

Babylon PRO 7.0.7.13

CyberLink Power DVD 7.0.2911.02

DirectX 10 2007.7.27

WinRAR 3.71 Final

Winamp 5.5 Build 1568 Beta 2

Yahoo Messenger 8.1.0.421

 

همین الان برای همیشه  خود را از دست خراب شدن ویندوز راحت کنید و با نصب این ویندوز مخصوص بازی دیگر نگران آسیب دیدن ویندوز اصلی و اطلاعات درون آن نباشید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

 

اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب و معتبر برای  آموزش پاور پوینت هستید و دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده با خرید آموزش پاور پوینت فوق به بهترین شکل اموزش های لازم را ببینید.نرم افزار پاور پوینت  powerpoint 2003  یک از پر کاربرد ترین نرم افزار های ساخت اسلاید نمایشی بوده که امروزه در اکثر مکان ها از این نرم افزار پر قدرت برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به یادگیری پاور پوینت این مجموعه اموزشی را تهیه و تدارک دیده ایم.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

شما برای خرید آموزش پاور پوینت فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.شما در این مجموعه اموزشی عناوینی همچون:

اصول پایه

ببرسی دستورات اصلی

ویرایش متن

ساخت اسلاید

البوم عکس

تنضیمات گرافیکی

متون هنری و…  را فرا خواهید گرفت.این مجموعه اموزشی با بهترین کیفیت ممکن تمام نکات لازم و ضروری را به شما آموزش می دهد و بعد از تماشای کامل مجموعه فوق می توانید کارهای زیبایی را باآن انجام دهید.پس اگر دوست دارید تا برای همیشه پاور پوینت را اصولی و کامل و حرفه ای یاد بگیرید الان بهترین فرصت برای این موضوع می باشد.

از این پس با دانستن کامل پاور پویت خودتان می توانید دست به کار های بزرگی زده و بدون نیاز به دیگران نیاز های کاری خود را بر طرف نمایید و همچنین از قدرت خلاقیت خود در تهیه و ایجاد کارهایتان استفاده نمایید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت توسط 71 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل – آیا دوست دارید تا منزل خود را به بهترین شکل ممکن  دیزاین کرده و از یک دکوراسیون زیبا بهره مند شوید؟ ایا می دانید گاهی با کوچکترین تغییری می توانید چهره ای جدید و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل خود دهید؟ امروز ما در  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی بسیار کاربردی را اماده کرده ایم با نام ژورنال دکوراسیون منزل. شما با تهیه این محصول و تماشای ان خواهید فهمید که که چگونه با کمترین تغییر و کمترین خرج به دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد  دست یابید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

در این ژورنال دکوراسیون منزل شما انواع مدل های کابینت و آشپزخانه و تخت خواب و… را خواهید دید و همچنین با نحوه چیدمان انها بهتر آشنا خواهید شد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را تهیه نمایید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه دیدنی با عناوینی همچون موارد زیر بیشتر آشنا خواهید شد:

- ژورنال دکوراسیون داخلی

- ژورنال دکوراسیون اتاق بچه

- ژورنال دکوراسیون اتاق خواب

- ژورنال دکوراسیون آشپزخانه

-  میز تلویزیون ,آشپزخانه, دکوراسیون پرده, …

مجموعه ژورنال دکوراسیون منزل به صورت فیلم و تصویر بوده و به بهترین شکل ممکن جدیدترین و زیبا ترین دکوراسیون ها را برای شما به نمایش می گذارد.

همین الان برای خرید این محصول بی نظیر می توانید از مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و از این پس با اخرین طرح ها و متد های روز دکوراسیونی بی نظیر برای منزل خود ایجاد نمایید.طرح هایی که  حتما در روحیه  اعضای خانواده می تواند تاثیرات بسیار مثبتی  ایجاد کند و باعث تنوع انها شود.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

 

آیا تا کنون آثار دکتر علی شریعتی را مطالعه کرده اید؟ این آثار زیبا و بی نظیر از استاد بزرگ دکتر علی شریعتی برای هر خواننده ای جذاب و زیبا می باشد.ما در مجموعه ای بی نظیر سعی کرده ایم تمامی سخنرانی ها و کتاب های ایشان را جمع اوری کرده و در یک پکیج کامل به شما علاقه مندان تقدیم نماییم.شما در این مجموعه با بیوگرافی کامل این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا خواهید شد.در این مجموعه بیش از ۷۰ سخنرانی ارزشمند از دکتر شریعتی  وجود دارد که بسیاری از انها نایاب بوده و ممکن است هر جایی نتوانید انها را بیابید.دوستداران دکتر شریعتی می داندد که تقریبا آثار این مرد بزرگ این روز ها در بازار بسیار نایاب و کم یاب شده است پس این بهترین فرصت می باشد تا با یک خرید تقریبا مجموعه ای کامل و بی نظیر از اثار این استاد بزرگ را برای همیشه با هم داشته باشید.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتی و بیوگرافی ایشان را می توانید در این مجموعه بیابید.ایشان سردمدار روشنفکری در ایران معاصر بود او تمام مسائل اطراف خود را همیشه به نقد می کشید و زبانی صریح و گویا داشت.بسیاری از سخنرانی های این مرد بزرگ بسیار جنجالی بوده و در زمان خود موجبات تحولات گوناگونی شده است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید سخنرانی دکتر علی شریعتی را فراهم کرده ایم.در این مجموعه بی نظیر با عناوینی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

۱- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

۲-مکتب، وحدت، عدالت، علی

۳-بازگشت به خویشتن

۴-فاطمه، فاطمه است

۵-مذهب علیه مذهب

۶-نیازهای انسان امروز

۷-پیروان علی

۸-سلمان پاک

۹-کاربرد آیه های قرآن

۱۰-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار

کاملترین و بی نظیرترین مجموعه سخنرانی های زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی

 برای خرید پستی و دریافت محصول کافیست تا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد دریافت محصول وجه انار به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی توسط 67 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

 

آیا دوست دارید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید؟ آیا شما هم از آندسته از کسانی هستید که دوست دارید در آینده به یکی از کشور های اروپایی مهاجرت کنید؟ ما برای رفع نیاز شما عزیزان یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که درباره قوانین مهاجرت می باشد را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ آماده کرده ایم و شما براحتی می توانید با تهیه و مطالعه آن  مقدمات مهاجرت به دومین کشور بزرگ جهان را اماده کنید.

در این مجموعه کلیه قوانین مهاجرت به کانادا ذکر شده است از جمله جدیدترین اطلاعات کاریابی و تحصیل در کانادا و همچنین نحوه سرمایه گذاری در این کشور و مهمترین موضوع امور مربوط به تازه وارد ها.شما اگر واقعا تمایل دارید به کانادا مهاجرت نمایید همین الان می توانید با خرید مجموعه فوق بسیاری از سوالات خود را در این زمینه جواب دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

کانادا یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که با توجه به وسعت بسیار زیاد آن (دومین کشور بزرگ دنیا برابر کل اروپا) جمعیت بسار کمی در حدود ۳۰ میلیون نفر دارد. به همین علت یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای دنیا میباشد. این کشور شاخصهای زیادی در بین کشورهای پیشرفته دنیا دارد از جمله آنها میتوان به بهترین خدمات پزشکی و بیمارستانی , کمترین میزان جرم و جنایت و سرقت , رفاه و آسایش شهروندان , آزادی های اجتماعی و سیاسی مذهبی , بهترین دانشگاهها و غیره اشاره کرد.

 

kharide_post

ما سعی کرده ایم تا در این مجموعه اطلاعاتی کاربردی و مهم را برایتان قرار دهیم از جمله مواردی که می توانید در این مجموعه به ان دست یابید :
۱- کانادا در یک نگاه

۲- اقتصاد کانادا

۳- تحصیل در کانادا

۴- زندگی در کانادا

۵- انواع مهاجرت به کانادا

۶- جدول امتیازات برای مهاجرت متخصصین

۷- سرمایه گذاری در کانادا

۸- کاریابی در کانادا

۹- امور مربوط به تازه واردین

۱۰- قوانین جدید سیتی زن یا شهروندی

۱۱- معرفی بهترین حقوقدانان و وکلا برای تحصیل یا اقامت در کانادا

۱۲- معرفی سایتهای رسمی کانادا و تصاویر بسیار زیبایی از کانادا,…

,…

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

========================================================

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات

 

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات – آیا حیوانات هم عشق را می فهمند؟ آیا انها نیز مانند انسان ها می توانند به هم عشق بورزند؟امروز با ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ همراه باشید با مستندی بسیار زیبا با نام  مستند عشق در حیوانات.این مجموعه تماشایی  و دیدنی صحنه هایی از محبت و مهربانی حیوانات نسبت به هم را نشان می دهد که در نوع خود بسیبار خارق العاده می باشد.ما عادت کرده ایم در مستند های حیاتن وحش همیشه منتظر شکار یک حیوان توسط حیوان دیگری باشیم اما این بار در این مستند زیبا از منظری جدید به قضایا نگاه خواهیم کرد.در این مجموعه خبری از کشت و کشتار حیوانات نیست و تنها چیزی که خواهید دی عشق و محبت میان حیوانات می باشد.

 

 

 

kharide_post

 

خرید مستند عشق در حیوانات

در صحنه هایی از فیلم شاهد حرکات و رفتاری از حیوانات هستیم که بسیار شبیه به اعمال و رفتار و روابط انسانهاست .سال ها قبل نیز دانشمند بزرگ ایرانی ابو علی سینا در کتاب معروف خود می نویسد که عشق تنها مختص انسان ها نبوده و نیست .و هم اکنون هم این مستند زیبا مهر تاییدی است بر حرف های ان دانشمند بزرگ.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه زیبا را برای شما فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید با ثبت سفارش خود ابتدا محصول را دریافت نموده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

از دید علوم زیست بسیار سخت است تا عشق میان حیوانات را تعریف نماید و اینکه این رفتار حیوانات نشات گرفته ازکجا می باشد.همه می دانیم که حیوانات تنها از طریق نیروی غریزه خود با یکدیگر در ارتباط هستند و تماس حاصل می کنند اما امروز مستند عشق در حیوانات تمام این معادلات را برهم می زند و صحنه هایی را نشان خواهد دادکه دیگر حرفی برای گفتن باقی نخواهد ماند.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات توسط 44 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودکان -آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود به کودکان در همان سن کم یک زبان دیگر را آموزش داد؟ اگر دوست دارید تا فرزندان شما نسبت به هم سن و سال های خود در آینده عقب نیافتند باید از همین الان به فکر آموزش های پایه باشید.در مجموعه ای که امروز به شما معرفی می کنیم می توانید براحتی آموزش زبان انگلیسی را به کودکان داده و انها را به زبان بین المللی دنیا مسلط نمایید.کودکان در سنین کم سرشار از انرژی یادگیری می باشند و به خاطر همین موضوع می توان از این قابلیت انها استفاده کرده و زبان انگلیسی را به انها اموزش داد.

اما برای این کار متد های مختلفی وجود دارد و ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم یکی از بهترین متد های آموزشی در این زمینه را اماده و در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.شما برای خرید اموزش زبان کودک همین الان می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه سعی شده است بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی موارد مهم و ضروری را به کودکان اموخت.

در این مجموعه با استفاده از شخصیت های محبوب کارتونی و تکنیک های روانشناسی پیشرفته قدم به قدم به کودک شما زبان انگلیسی را اموزش داده می شود.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- متشکل از موضوعات درسی: سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، میهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌های خندان، رنگها، حیوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و …
- آموزش از طریق تماشای فیلم با استفاده از عروسک های محبوب کودکان و گوش فرا دادن به سخنان گوینده

- آموزش از طریق تماشای انیمیشن و کارتون های جذاب با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها

 

دایناسور ها موجوداتی  که هزاران سال پیش به دلیل تغییر اقلیم آب و هوایی در سطح کره زمین از بین رفتند.این موجودات غول پیکر  بزرگترین موجودات زنده روی زمین  بودند و در دو نوع گوشت خوار و گیاه خوار وجود داشتند.امروز با  خرید اینترنتی مستند دایناسور ها در خدمت شما عزیزان علاقه مند هستیم.مستند دایناسور ها یکی از زیبا ترین و مهیج ترین فیلم هایی است که تا به حال در این باره ساخته شده است.در این مستند شما شاهد صحنه ها ی جذاب و دیدنی خواهید بود و با تماشای این مجموعه اطلاعات بسیار زیادی راجع به این موجودات غول پیکر بدست خواهید اورد.در این مستند زیبا شما قسمت هایی همچون موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • خون تازه(New Blood)
  • دریای بی رحم(Cruel Sea)
  • غولهای آسمان(Giant Of The Skies)
  • روح جنگلهای یخی(Spirits Of The Ice Forest)
  • مرگ یک سلسله(Death Of The Dynasty),...

 

 

kharide_post

 

خرید مستند دایناسور ها

کا در فروشگاه  مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به زندگی دایناسور ها امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

بسیاری از دیرین شناسان پرندگان امروزی را نسل دایناسور های میلیون سال قبل می دانند و معتقد هستند که انها با تغییرات ژنتیکی که برایشان رخ داده است بدین شکل امروزی در آمده اند.حدوداً نیمه نخست قرن ۲۰ دانشمندان دایناسورها را حیواناتی تنبل، خنگ و خون‌سرد در نظر می‌گرفتند. با این وجود تحقیقات گسترده‌ای در سال ۱۹۷۰ انجام شد این نظریه را پشتیبانی می‌کند که آنها حیواناتی با دگرگونی‌های بدنی زیاد بودند و اغلب خود را با واکنش‌های متقابل اجتماعی تطابق می‌دادند. مدرکی از پرندگانی مربوط به دسته ددپا شدیداً این تغییر نظریه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: